Alla inlägg den 20 maj 2015

Av Jenny-Blue - 20 maj 2015 23:09


Dagen har gått i rasande fart.. och så tänker jag även skriva detta inlägg..
- Är du med..?!

Började dagen som vanligt, när det är min vecka med barnen.. Vakna, kravla ur sängen, rysta liv i ungarna.. Ut med hunden..

En ganska så mysig morgonrunda..

Klä barnen, eller ja, i alla fall dotera.. (Som vaknade med torr blöja och som kissade på toaletten.. *Yeeyh!*)

På med ytterkläder och skor.. och så frukten i väskan..

Ett hjärte-päron, fick det bli idag..

Ut ur lägenheten, in i hissen, ner i garaget, ut på gatan, iväg till skolan..

Där jag och Charlie, i all hast, råkade på denna lilla filur, som tydligt inte hade vaknat riktigt ännu..?!

Lämna Charlie.
In i bilen, iväg mot dagis, ut ir bilen lämna Jasmine, tillbaka till bilen som tålmodigt stod och väntade på parkeringen, något smått orolig inför vad som hade hänt sedan igår..?!


Mot jobb..

Framme!!

Jobba, jobba, jobba.. Klar för dagen!

In i bilen, hämta Charlie, hämta Jasmine.. Mot Jägersro Center..

Charlie blev klippt, för första gången, hos en "riktig" frisör..

Och under tiden fick Charlie och Jasmine varm choklad och jag blev bjuden på kaffe..

Charlie klar.. Mamma fattig.. Handla nödvändigheter.. Hem.

Barnen fick vars en glass, medan jag gick ut med Bella, sen var det "fria aktiviteter" fram tills dess att jag fixat käk. Vi åt.. och sen Tv.

Jonathan kom hem från fotbollen. Tomas var med. Ett bloss med honom på balkongen, innan han stack vidare till sin egen träning och jag tog tag i tandborstning och blöjbyte.. (Och precis som dagen började, kunde den avslutas med att Jasmine kissade på toaletten.. *Yeeyh*..igen!!)

Nattade de små, satte mig i soffan..
21:00 Grey's Anatomy tillsammans med Jonathan.

Sa god natt till Jonathan. Gick in på toa för att färga håret.. och här sitter jag nu.. redo att skölja ur..

Resultat av hårfärg.. Spännande?!

- På återseende, med andra ord..
Kanske inte idag.. men kanske imorgon..*smile*

Av Jenny-Blue - 20 maj 2015 23:09


Dagen har gått i rasande fart.. och så tänker jag även skriva detta inlägg..
- Är du med..?!

Började dagen som vanligt, när det är min vecka med barnen.. Vakna, kravla ur sängen, rysta liv i ungarna.. Ut med hunden..

[Bild]

En ganska så mysig morgonrunda..

Klä barnen, eller ja, i alla fall dotera.. (Som vaknade med torr blöja och som kissade på toaletten.. *Yeeyh!*)

På med ytterkläder och skor.. och så frukten i väskan..

[Bild]

Ett hjärte-päron, fick det bli idag..

Ut ur lägenheten, in i hissen, ner i garaget, ut på gatan, iväg till skolan..

[Bild]

Där jag och Charlie, i all hast, råkade på denna lilla filur, som tydligt inte hade vaknat riktigt ännu..?!

Lämna Charlie.
In i bilen, iväg mot dagis, ut ir bilen lämna Jasmine, tillbaka till bilen som tålmodigt stod och väntade på parkeringen, något smått orolig inför vad som hade hänt sedan igår..?!

[Bild]


Mot jobb..

[Bild]

Framme!!

Jobba, jobba, jobba.. Klar för dagen!

In i bilen, hämta Charlie, hämta Jasmine.. Mot Jägersro Center..

[Bild]

Charlie blev klippt, för första gången, hos en "riktig" frisör..

[Bild]

Och under tiden fick Charlie och Jasmine varm choklad och jag blev bjuden på kaffe..

Charlie klar.. Mamma fattig.. Handla nödvändigheter.. Hem.

[Bild]

Barnen fick vars en glass, medan jag gick ut med Bella, sen var det "fria aktiviteter" fram tills dess att jag fixat käk. Vi åt.. och sen Tv.

Jonathan kom hem från fotbollen. Tomas var med. Ett bloss med honom på balkongen, innan han stack vidare till sin egen träning och jag tog tag i tandborstning och blöjbyte.. (Och precis som dagen började, kunde den avslutas med att Jasmine kissade på toaletten.. *Yeeyh*..igen!!)

Nattade de små, satte mig i soffan..
21:00 Grey's Anatomy tillsammans med Jonathan.

Sa god natt till Jonathan. Gick in på toa för att färga håret.. och här sitter jag nu.. redo att skölja ur..

Resultat av hårfärg.. Spännande?!

- På återseende, med andra ord..
Kanske inte idag.. men kanske imorgon..*smile*

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards