Alla inlägg den 23 juli 2015

Av Jenny-Blue - 23 juli 2015 17:34


Just nu, i skrivande stund, sitter jag i bilen, tro det eller ej..
- Nej, jag är inte ute och kör! Står faktiskt helt stilla, på parkeringen utanför Burlöv C. med dörren öppen och med båda benen i behaglig lutning upp mot rutan..

Skrev igår, i all hast under min rast, att jag hade planer på att återkomma under kvällen, men så blev icke fallet, då jag först somnade på soffan, för att sedan vara alldeles för upptagen med min familj..?! Det grämer mig när jag sover bort min tid, men jag förmodar att jag behövde det..?! (Och dessutom känner jag mig nog lite vackrare, nu när jag tänker efter.. så det kan ha varit "skönhetssömn de lux" som drabbade mig..?! Och det kan ju inte vara fel..?! *smile*)

Nåväl.. Torsdag idag.. Fredag imorgon.. Och det känns nice!! Lite skrämmande att tiden går så fort, men det är väl bara till att gilla läget..?!

Veckan på jobb har i alla fall varit bra, till och med riktigt rolig emellanåt.. och det gör ju inte saken värre..?! Kanske är det därför som tiden har gått så fort..?! *övertygad*

Nej.. Nu kan jag inte sitta här, med "benen i vädret" längre.. Dags att köra hemåt..

Ha det bäst, tills vi ses igen.. (Lovar inget nu, men håll utkik efter uppdatering.. Viljan att skriva finns där alltid.. Saknar dock ett bättre samarbete med "tiden" som sällan står på min sida..?!)

Kärlek & Ärtor..!!


 

(Ser ni registreringsskylten i bakgrunden.. både kul och passande..*smile*)

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards