Alla inlägg den 1 januari 2016

Av Jenny-Blue - 1 januari 2016 20:39


Årets första inlägg!
Vi har lämnat 2015 bakom oss.. och går nu förväntansfullt in i 2016!

Min nyårsafton (med obefintligt alkoholintag, för egen del) var och blev en klar kontrast till så många andra nyårsaftnar.. Kanske mest för att jag höll mig nykter, men även för att min sinnesstämning fick lov att vara precis som den var utan några som helst krav på förändring. Stressen inom mig, innan vi kom iväg, hade dragit ner mig en del, men eftersom jag hade lovat mig själv att inte vara partypooper, kände jag mig ändå öppen för förändring.. Jag medger att jag var ganska så neutral i början av kvällen, men allt eftersom timmarna gick höjdes stämningen och när vi lämnade vid 06:30 tiden var jag på topp..!

Helt fantastiskt underbart, att få lov att vara neutral.. utan påhopp eller krav på förklaring..
Tack underbara ni J. och M. för er värme, glädje och inspirerande kärlek! Harmoni!!
Och tack till våra goda vänner T. och F. för vår fantastiska vänskap och för allt vad ni ger!

Ja, det var verkligen ett av de bästa sätten att avsluta ett år på..
Och att få lov att gå in i det nya året, tillsammans med er alla, skapar hopp och inspiration inför det som komma skall 2016..

Bortsätt från det sköna gäng vi var.. (totalt i huset) med 6 st vuxna, 9 st barn, 3 st hundar och 3 st katter.. hade vi smarrigt god mat.. En uppfriskande förrätt, med avocado och räkor. En supergod varmrätt, med kyckling och ris och en sås som inte var av denna värld (?!) och så efterrätten, som var lika spännande som fin med härlig sötma av.. vad det nu var..?! *smile*

- Suveränt!! Tack snälla för en underbar kväll!!

Kärlek & Ärtor!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards