Alla inlägg den 7 februari 2016

Av Jenny-Blue - 7 februari 2016 16:43


Nu är det länge sedan som jag bloggade.. Inte för att det inte har hänt något, tvärtom faktiskt, men för att jag helt enkelt inte har orkat att sätta mig ner och sortera alla de tankar som har bombarderat mig, sedan jag skrev sist.. Det blir lätt så i min lilla värld.. att jag hellre låter bli, eftersom jag vet redan från början, att det ändå inte blir något vettigt av det..?!

Men nu så..
Jag har fortfarande ingen ork till att försöka sortera mina tankar, även om behovet kanske finns där..?! Så jag väljer att låta bli. Ligger lågt ett tag till och fortsätter tuffa på framåt i stilla mak och hoppas, i skymundan, på att det trasslar ut sig av sig själv..?!

Däremot kan jag berätta om att min date med Tomas blev lyckad.. (Det var ju inför den, som mitt förra inlägg handlade om..)
Vi var och åt på Steak House, på lilla torg.. Såg film på bio, Filmstaden.. Tog en promenad genom stan.. Och drack Irish Coffie på Ölcafeet. Med andra ord blev det en trevlig kväll tillsammans, med god mat, för- och varmrätt, med gott vin.. En ok film, med en och annan powernap, en uppfriskande, skön promenix och en inspirerande avslutning med folkvimmel och värmande gott i glasen..

Veckan som har varit, har gått fort och det känns nästan lite kusligt att det redan är söndag igen..?! Att nästa vecka drar igång redan imorgon, bekräftar att allt har gått i ett.. och att jag faktiskt inte har hunnit reflektera så mycket över allt som har hänt..?! Var hos tandläkaren med Jasmine i måndags, läste saga i tisdags, hjälpte till med läxor i onsdags, diskade i torsdags, öppnad på jobb och hämtade barnen tidigt i fredags, var på kalas igår (lördag) och softar lugnt idag (söndag)..
- En kort och bra, alldeles lagom informativ beskrivning, på min vecka som gått.. tillsammans med barnen.. *smile*

- - - - - - -

Nåväl.. Nu ska jag inte sitta här mer. Dags att softa vidare..!

Kärlek & Ärtor!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards