Alla inlägg den 3 maj 2016

Av Jenny-Blue - 3 maj 2016 12:36


Efter att ha sprungit ifrån mitt kaffe imorse, känns det ganska så nice nu, med en ny kopp vid min sida..!

Extrapasset igår på gymmet, satt där det skulle.. Jag kan förstå alla människor som blir beroende och träningsfreak, för det ÄR en skön känsla i kroppen varje gång.. Kanske inte precis i stundens pina.. men efteråt är det riktigt nice!

Idag är det tisdag, om du skulle ha råkat missa det..?!
Solen skiner, precis som igår och planerna inför kvällen är ganska så lik gårdagen.. Först jobb, sen hem.. träning och sen hålla kväll. Idag ska jag dock inte deklarera, som jag gjorde i sista minuten igår.. (Jag är ju som ni kanske redan vet, en av tidsoptimisterna här i landet..)

Hörde på radion imorse, från det ena till det andra, att det idag skulle vara internationella pollendagen.. (?!) Och eftersom jag redan nu kan känna mig påverkad, hade det kanske varit klokt att åka inom Apoteket på vägen hem och fylla på medicinskåpet..?! Tänker att det kan vara bra att ha om det blir riktigt illa någon dag..?!

Nåväl, vi får väl se hur det går med det..
Nu är rasten slut och jag säger:
Kärlek & Ärtor!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards