Alla inlägg den 3 juni 2016

Av Jenny-Blue - 3 juni 2016 16:45


Gång på gång förundras jag av det faktum, att jag redan vet vad som kommer att hända, innan det händer.. För visst sa jag innan att det mycket väl skulle kunna skita sig med bilen och att den kanske inte skulle, trots reperationer, bli underkänd på besiktningen..?!


Biter i det sura äpplet.. hela tiden, känns det som och jag börjar bli rätt tje på det nu faktiskt.. Men! Jag har hopp.. Det står i "min bibel" ("Fiskens år 2016 i tarot", som har haft skrämmande rätt, mer eller mindre, varje månad än så länge) ..att det kommer att vara kämpigt ett tag till, men att det kommer att vända, bara jag har tålamod.. Sen att jag råkar vara en av de som inte har så där värst mycket tålamod, gör ju inte saken mycket lättare..?! Men jag försöker att se det som en prövning.. fast besluten i att klara uppgiften.


Nåväl.. Tiilbaka till verkstaden.. och sen ombesiktning på det, så blir det nog bra ska vi se..?!

Men nu är det helg och jag tänker mer på avkoppling än på bekymmer. Ska åka till mamma och lämna tillbaka hennes bil, som jag har fått låna undertiden som min varit "ur funktion" och tänkte också passa på att njuta av skogen och det underbara vädret..


- Trevlig helg!

Kärlek & Ärtor


Av Jenny-Blue - 3 juni 2016 14:14


Sitter på bilprovningen och väntar på min tur.. 150 grader i bilen, men det känns bra att faktiskt vara här.

Kostnaden för att lösa ut bilen, efter servicen i onsdags, gick på strax över fem papp, så det vore ju själva fasiken om den inte skulle gå igenom..?! Men med min våg av otur, som sköljt över mig de senaste veckorna.. håller vi ändå tummarna?!!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards