Alla inlägg den 7 september 2016

Av Jenny-Blue - 7 september 2016 15:43


Så.. Nu sitter jag här utanför Burlöv C. och väntar på min kaffe-date.. som borde dyka upp vilken sekund som helst nu..?!

Eftersom jag slutade timmen tidigare än henne, har jag hunnit gå ett varv inne på centrat, men så blev jag röksugen och gick ut igen..

Lite tramsigt, men jag kunde inte låta bli.. då jag sprang på denna lilla uppfinning..

.. innan jag kom ut för att blossa.
- Jätteroligt om man bortser från att det är danska!
Undrar vad personalen hade sagt om man hade frågat om produkten?
- Hej, jo jag undrar.. Har ni några kukur på lager? *hahahahaha!*

Skämt å sido, nog tramsat för nu!
Kaffe nästa!

Kärlek & Ärtor!!

Av Jenny-Blue - 7 september 2016 08:31


Sitter på balkongen, men dagens första kopp kaffe.. snart redo för att gå ner till bilen och köra till jobb..

Utsikterna för dagen är goda!

Har möte på jobb ikväll, men hinner med en liten kaffe-date, efter arbetspasset, innan mötet börjar!

Fiskmåsarna utanför min balkong håller på att gå "bananas".. och i ärlighetens namn börjar deras fruktansvärda skrik irritera mig en aning.. Men låt de hållas, för nu drar jag till jobb!

Kärlek & Ärtor!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards