Alla inlägg den 15 september 2016

Av Jenny-Blue - 15 september 2016 22:18


Idag, mina vänner, känner jag mig som en tonåring.. Lycklig och förväntansfull, orädd, crazy och förälskad i livet..!!

Kroppen håller just nu på att explodera, efter dagens alla stora intryck.. Jag har nog aldrig haft så många tankar snurrandes i mitt huvud, gällande så många olika saker, på en och samma gång..?!

Lite tråkigt för er, att jag inte tänker berätta för er vad alla dessa känslor och tankar surrar och snurrar om.. Men så är det och det får ni leva med ett tag till, innan jag kan göra allt "officiellt"..

Ja, men okej då.. Ni kan få EN sak.. Bara precis för att jag känner mig så crazy i själen idag..
- Vi väntar tillökning.

Det har varit känt av oss ett tag nu, men eftersom det funnits en del risker inblandade så har jag valt att inte berätta något, här på bloggen.. förrän just nu, när jag kände att jag bara MÅSTE få berätta något..?!

Och nej.. Det är ingen bebis!! *smile* Gudarna vet att jag/vi har ungar så att det räcker! *hahahaha*

Nej, vi väntar på vår lilla Spira.. En liten blandras-tik, adopterad från Spanien. Jag ska bli hundägare igen.(Tycke om detta är välkommet, men jag kan inte lova att jag kommer att bry mig om vad ni säger, så vida det inte är något positivt. *smile*)

Nu ska jag gå och försöka sortera lite tankar.. och förhoppningsvis ta mig ner på jorden igen, så att jag kan gå och lägga mig och på något sätt lyckas med att somna..
- Önska mig lycka till!

Kärlek & Ärtor!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards