Alla inlägg den 19 juli 2017

Av Jenny-Blue - 19 juli 2017 09:57


Känslorna som svämmade över i måndags, har lagt sig och sinnet känns lättare än vad det brukar..

Klockan är halv tio, cirkus.. och jag sitter på trappan in till huset och dricker mitt "morgonkaffe" som faktiskt sambon lagat idag. Barnen sover fortfarande (nattugglor precis som jag) och för bara en liten stund sedan packade sambon bilen full av trädgårdsavfall och körde iväg..

Hunden, the one and only, Spira.. lullar runt i trädgården, smyger på duvor och skäller på tänkbara inkräktare.. (Är helt övertygad om att duvorna djävlas med henne med flit.)

Igår var det bingo på Almåsa.. och idag är det kalas som gäller. Hoppas vädret håller i sig..

Vi ska själv ha kalas imorgon, dotera fyller fem, så jag har en del jag vill hinna med i trädgården under dagen. Men jag lovar inget.. Min trädgård är inget måste! Min trädgård är ett nöje och tiden den får är baserad på vilja, glädje och kärlek.. allt annat än det är inte tillåtet.. *smile*

Ja, sen hade det kanske behövts ett tag med dammsugaren där inne, men det tänker jag att någon av de andra fyra i familjen kan ta ansvar över..?! (Går det, så går det..?! *smile*)

Kärlek & Ärtor!
.. och ja, ha en bra dag!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards