Alla inlägg den 25 september 2017

Av Jenny-Blue - 25 september 2017 00:14


Har fått gjort en hel del i hemmet, med undanplockning och iordningsställande och så. En tavla har kommit upp på väggen i vardagsrummet, som jag äntligen blev färdig med.. (Egentligen hade den inte tagit mer än några timmar att göra, men ja.. När man skapar som jag gör numera så bygger det på tio minuter i stöten liksom, innan man måste släppa allt för att göra något annat, vilket innebär att den har tagit flera månader att göra..?!)
Hur som helst, så kom den i alla fall upp på väggen under helgen.. Precis som mitt vita hjorthuvud i papp, som tack vare tidigare inköp av betongkrokar, kunde hängas upp på sin tänkta plats på väggen i trappan, ner till källaren.

Igår lördag, hade vi gäster.. Min goda vän, som jag inte träffat sedan vi flyttat in i huset, hennes man och dotter, kom över på middag och det blev en riktigt god och trevlig kväll!

Idag söndag kan jag inte minnas att jag gjort något speciellt under dagen, mer än att jag hade dotera med mig till hundrastgården, när jag skulle "springa Spira".. som jag kallar det. Den äldsta grabben har varit hos kompisar i Kävlinge sedan i lördags och lillgrabben var först på kalas och sen hemma hos en kompis, så ingen av mina pojkar har varit hemma idag..

Innan vi åkte och hämtade "lilleman" hos kompisen, var jag, sambon och dotera på resturang och åt en riktigt god söndagsmiddag, vilket var högt uppskattat av både mig och dotera.. (som faktiskt var den som kom på den lysande idéen om att vi skulle äta ute.)

Nåväl.. Kudden kallar!
Imorgon är det måndag igen.. och jag öppnar på jobb, så det vill till att jag inte är uppe mycket längre än såhär.. Därför säger jag god natt, här och nu.. och önskar er alla en riktigt god natts sömn!

Kärlek & Ärtor!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards