Alla inlägg den 9 november 2017

-

Av Jenny-Blue - 9 november 2017 10:54


Tvära kast mellan inläggen, men jag tänker inte ursäkta mig!

När jag blir förbannad.. är explosionen sällan pga just den lilla saken som händer strax innan.

När jag blir förbannad.. på riktigt.. och exploderar är det pga tusen grejer som byggts upp under en tid. Ibland är tiden längre ibland väldigt mycket kortare..

Jag tänker inte gå in på några detaljer gällande någonting, men jag kan berätta.. i min tillsynes stilla och tysta text.. att jag är as-jävla-skit-pisst-förbannad idag. Och att alla gör sig bäst om de bara håller sig på avstånd.

Och ja.. det är fanimej min jävla rättighet att få lov att vara så här jävla-bajs-apa-skrik-arg som jag är just nu! För jag är en bra människa. Jag är snäll, omtänksam, hjälpsam och gör så gott jag kan när det kommer till att anpassa mig till alla lägen. Jag städar upp och städar upp och städar upp.. efter allt och alla hela tiden och allt jag ber om är lite respekt att bli lyssnad på när jag har något jag vill säga, få jag vet med hela min själ att jag har rätt, tills motsatsen bevisas (vilket jag alltid är öppen för OM man bara vågar att öppna käften och säga något.)

Människor som tycker synd om sig själva retar mig. Människor som inte kan ta tag i sitt liv retar mig. Långsamma människor som står ivägen retar mig. TA TAG I DET SOM ÄR FEL OCH FÅ DET TILL ATT BLI RÄTT ISTÄLLET FÖR ATT PIPA OM DET DAG UT OCH DAG IN LÄGG FÖR FAN INTE ALLT PÅ MIG!

Det må hända att jag kanske inte gör rätt första gången jag försöker. Men jag ger FAN inte upp! Jag reser mig igen och försöker med något annat. DET BEHÖVER INTE VARA SVÅRARE ÄN SÅ!!

Tyvärr ingen kärlek eller ärtor idag..
Men jag önskar er ändå en bättre dag än vad jag har..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards