Alla inlägg den 15 mars 2018

Av Jenny-Blue - 15 mars 2018 18:43


Med en smaksatt latte i ta-med-kopp med sugrör, sitter jag och njuter till synen av
alla (de tillsynes) stressade människor som passerar.. Jag njuter av känslan som råder inom mig:
- Inga direkta måsten.. (just nu.)
- Ingen som drar i eller skriker efter mig.. (just nu.)
- Ingen som behöver mig.. (just nu.)
Och jag andas ut! Just nu!

Jag har inte all tid i världen, men just nu tar jag en paus och bara precis låter mig själv få andas en stund.

Det har varit en hektisk vecka.. Men underligt nog har den varit lika fantastisk som krävande.. Vi är ett sjutusan till arbetslag och det är när, som i dessa krävande tider, vi blir ännu bättre..!!
- Jag älskar min arbetsplats, helt enkelt.. Jag älskar det jag gör, det vi åstadkommer tillsammans.. Att vi kan rodda saker som egentligen inte är helt självklara och känna hur vi växer tillsammans i grupp, men också individuellt som enskilda personer.. ger mitt liv en mening på något vis.. Det förgyller mitt mörker med ljusglimtar, som i det stora hela är livsviktiga och som i det lilla får vardagen att gå fortgå..

Nåväl.. Jag hade inte tänkt sitta här mycket längre.. i alla fall inte med ögonen på skärmen.. Så jag avslutar här och nu.. *smile*

Kärlek & Ärtor!!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards