Alla inlägg den 24 mars 2018

Av Jenny-Blue - 24 mars 2018 09:09


Jaha, så var dagen kommer då gästerna kommer..


Jag startar dagen med en kopp kaffe i uterummet och värmer på så sätt upp inför det sista jag har att färdigställa på listan. Jag har skymtat två av de yngsta barnen, de andra två (ungdomarna, varav en kompis till Jonathan som sovit över) ligger nog fortfarande och sover..?! Konstigt vore det väl annars..?! *smile* Och Tomas, som kom upp bra mycket tidigare än mig, ligger i soffan och tittar på formel 1, vad jag förstod det som, när jag gick förbi och serverade honom en kopp kaffe..


Jag känner mig inspirerad inför dagen, men har samtidigt en tryckande känsla i kroppen som får mig att skaka lite lätt i händerna.. men jag är nästan säker på att det försvinner när musiken sätt på och städtagen får kroppen att svänga med..?!


Ja ja.. Har inga planer på att bli långrandig här idag.. ville bara titta inom och säga hej.. Vilket jag anser mig själv ha gjort nu, så bye bye.. Vi ses en annan gång. 


Kärlek & Ärtor.. och fågelkvitter..



LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards