Alla inlägg den 27 april 2018

Av Jenny-Blue - 27 april 2018 08:33


Jaha, så var det fredag.. IGEN..?!
Jag hinner fasiken inte med.. fastän jag skyndar mig hela tiden..?! (Vilket jag vet kommer att bli min död, så jag jobbar verkligen på att tagga ner..)

Har börjat käka D-vitamin och börjat göra lite yoga på kvällarna med fokus på andningen.. något som ännu är för nytt för att kunna utvärdera.. Men det finns hopp om förändring.

Har tankar som stör mig, som jag kanske borde lyssna mer på, men som jag just nu gör allt som står i min makt för att bekämpa.. (Fan inte lätt att fylla fyrtio och börja inse vad som egentligen bör göras för ett hälsosammare liv..?! *smile*)

Men, men.. så är det och snart är det dags att skynda igen. Det har varit en maxad vecka, som vanligt, men med fågelkvitter och många goa skratt.. ligger allt nog i sin ordning..?!

Ha en störtskön fredag!
Kärlek & Ärtor

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards