Alla inlägg den 10 juni 2018

Av Jenny-Blue - 10 juni 2018 01:11


Under tiden som tre av mina kära fd. klasskamrater från gymnasiet är på väg hem, sitter jag kvar i uterummet och njuter av kärleken som ligger kvar i luften.. Det är en känsla som är svår att förklara för den som inte upplevt eller känt känslan, men det är något magiskt med äkta vänner..

För att göra bilden tydligare för den som inte vet, så har jag under kvällen haft det stora nöjet att få umgås med några av mina fd. klasskamrater från gymnasiet under kvällen som varit.. Och för att göra bilden ännu klarare, är det 21 år sedan vi tog studenten tillsammans..

TJUGOEN ÅR SEDAN..?! Vet ni hur mycket som händer i ens liv mellan studenten och 21 år framåt..?! Svar: galet mycket! Och jag känner mig välsignad att fortfarande ha samma älskvärda vänner i mitt liv.. Kvällen kändes som om det var igår vi träffades, även om det i verkligheten har gått många år sedan vi träffades senast.

I reflektionen av kvällen har jag insett att jag är en av de lyckligt lottade här i livet.. och tacksamheten som råder inom mig är obeskrivlig. Jag tänker spara denna känslan och vårda den ömt.. ?Tack älskade ni, för att ni fortfarande finns i mitt liv?..

Ärtor & Kärlek i massor!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards