Alla inlägg den 10 juni 2020

Av Jenny-Blue - 10 juni 2020 23:52


Ja.. jag vet att jag typ lovade att uppdatera under kvällen.. men jag fastnade med min gitarr i pergolan istället..?!

Det är några år sedan nu, som jag bestämde mig för att lära mig spela gitarr.. (och jag var på god väg..) men så hamnade gitarren i hörnan och fick stå där tills nyligen då jag tog upp visionen igen.

Så istället för att grotta ner mig i teknikens alla under.. har jag som sagt suttit i vår pergola och övat på Ekorr?n satt i granen, Blinka lilla stjärna, Lilla snigel och Idas sommarvisa.. *smile*

Så den där rejäla uppdateringen jag snackade om tidigare idag, får helt enkelt vänta tills imorgon.. om jag inte får för mig något annat att göra på vägen..?! *smile*

Kärlek & Ärtor
.. och God Natt!

Av Jenny-Blue - 10 juni 2020 10:59


Efter mitt senaste inlägg, skulle man lätt kunna tro att jag tappat gnistan och gett upp..?!

- Men så är det inte..!!

Jag har inte bloggat på evigheter känns det som..?! För även om jag har varit på väg många gånger, har jag inte kommit till skott och faktiskt publicerat något.. Så jag tänker att: Det är inte alltid som tanken spelar någon roll..?! (Vilket innebär att mina så kallade varit på väg, inte räknas, just i det här fallet.)

Hur som helst.
Jag har haft fullt upp. Dock inte alltid åt det negativa hållet, utan har även haft en hel del bra, glada och framför allt sköna stunder som kommit i min väg..

Och jag tänker att jag ska berätta lite om vad som händer i mitt liv just nu..- Dock inte i detta inlägg, då rasten snart är slut och jag behöver återgå till arbete..

Men jag tänker ikväll..
Att jag tar mig tiden och sätter mig ner för att uppdatera bloggen ordentligt.

Kärlek & Ärtor!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards