Alla inlägg den 2 september 2021

Av Jenny-Blue - 2 september 2021 23:29


Det händer titt som tätt att jag börjar blogga via appen på mobilen.. En tanke som slagit mig eller känslor som behöver ventileras.. Något speciellt som hänt i stunden, eller helt enkelt bara för att andan faller på och jag känner för att blogga..?! Anledningarna varierar och är många. Men det spelar egentligen inte så stor roll eftersom det i nio fall av tio, slutar med att jag inte hinner skriva klart.. När detta händer sparar jag vanligtvis inlägget som opublicerat för att senare återkomma när tid ges, då sittandes med datorn istället. (Det är lättast så, med datorn, för att göra ändringar..)

Nåväl.. Det ligger några sparade inlägg (opublicerade) som väntar på att få komma ut, men de får helt enkelt vänta lite till.. Har varit vaken (och uppe) sedan 04 imorse så jag är ganska trött nu.. och dessutom börjar jag tidigt imorgon, så det är nog bäst att komma i säng ganska så omgående..?!

På återseende inom snar framtid!
Kärlek & Ärtor!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards