Alla inlägg den 14 september 2021

Av Jenny-Blue - 14 september 2021 20:49


Det blev ett kort, men produktivt möte. Och jag säger bara wow!

Jag är så taggad inför det som komma skall, att jag nästan hyperventilerar..?! Känns som om jag vunnit högsta vinsten!

Att jag hade blivit sk. godkänd för att få lov att ställa ut mina tavlor, visste jag i och för sig redan efter första svar vid kontakt.. men att jag skulle få ett sådant guldläge lokalmässigt, trodde jag verkligen inte..!

Alltså det är så perfekt, så ni anar inte..

Jag har ännu inte berättat för er var någonstans jag kommer hänga upp mina tavlor.. och kanske är det någon som börjar bli nyfiken..?!
- I så fall kan jag berätta för er, att det är på ett köpcenter.

Har ni hört talas om Burlöv Center?
Kanske inte det mest besökta centrat i dagsläget, med många förändringar på G.. men ändå ett centra, med betydligt mycket mer folk i rörelse, än hemma hos mig i mitt garage.. *smile*

Woop woop! Det är alltså där ni kommer att kunna se ett urval av mina tavlor. Men ni får hålla er till tåls ett tag till då det ska inventeras, planeras och förberedas lite av mig först innan allt är på plats. Tanken är dock att allt ska vara klart på Jenny-dagen den 6 oktober.

Mer detaljer kan ges när det börjar närma sig.. men först har jag som sagt en del att stå i..

Kärlek & Ärtor!
Skumpa och fyrverkerier!!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards