Alla inlägg under juni 2019

Av Jenny-Blue - 21 juni 2019 13:16


Jag är så sjukt tacksam, även om jag kanske inte upplevs som sådan..
- En tacksam person, menar jag..

Som känslomänniska är jag fullt medveten om att omgivningen inte alltid hänger med i svängarna.. då känslorna kan gå från noll till hundra på bara några sekunder.. och sen tillbaka igen, från hundra till noll på bara ett ögonblick..

Men jag ÄR tacksam!!

Min nya grej är att försöka säga det högt. Kanske inte varje gång, men i alla fall varannan.. *smile*

Idag är det midsommarafton, hur nu det gick till..?! Och jag hoppas och önskar av hela mitt inre väsen, att ni får en helt fantastisk dag och kväll.. och natt också för den delen!
Tillsammans med varandra. Med de ni älskar mest av allt. God mat, lagom med dricka, men framför allt med de som får er att lysa som bäst!

Kärlek & Ärtor!

Av Jenny-Blue - 15 juni 2019 14:00


Med allt som händer nu under början på sommaren, med skolavslutningar, avslutnings-fester, studenter, mm.. är det svårt att hitta tiden till att skriva.. Men jag tänker att det borde vara lika pressat för den som läser.. så jag känner mig trygg i att bara titta inom lite då och då..

Livet vill mig väl och den återfunna styrkan i balansen som råder, får marken att stå stadig. Det regnar mycket, men det gör ingenting. Det blir fel ibland, men det gör ingenting. Lugnet inom mig kramar om mitt egenvärde när det blåser lite extra, så allt är ändå okej. Känns som om jag hittat tillbaka till mig själv igen.

Jag vet vem jag är. Jag vet att jag är bra, trots fel och brister.. som accepterats (främst av mig själv) De är en del av mig och de går numera hand i hand med alla de där andra BRA egenskaper som jag har. Inge känsla behöver ta över. Inga inre konflikter. Inga energikrävande bråk.

Ren och skär balans!

Kärlek & Ärtor!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards