Alla inlägg under november 2009

Av Jenny-Blue - 30 november 2009 22:52


Ja.. inga bilder från festen.. än..

Sorry, men så är det i min verklighet..

med en dator som ÄR KASS!!

Av Jenny-Blue - 29 november 2009 19:14


Sitter på balkongen och ser alla fina julstakar i fönstrena, i huset mitt över..

- Tänk att det redan är första advent..


Jag har hämtat mig från gårdagens bravader.. och känner, att trots att jag inte hunnit sätta upp egna ljusstakar i mina fönster, så är stämningen på topp.

Ska snart åka och hämta Jonathan, som är hemma hos en kompis.. och efter det ska jag bara fira söndag.. (har inte hunnit det heller ännu..)


Sov till klockan var stax innan tolv, men kom inte upp ur sängen förrän kvart över.. Skulle vara på barnkalas klockan ett, men eftersom vi skulle hämta ungarna hos mormor, var vi inte där förrän kvart i två.. *suck*

- Ja ja.. sånn e jag.. tyvärr.. Skyller på gårdagen..


När jag kommer hem igen, ska jag ladda upp lite bilder från festen.. i alla fall en eller två, så att ni kan se hur jag var klädd.. (vet att det finns de som är nyfikna..)


Nu måste jag hämta Jonathan.. innan det blir för sent.. Vi ses igen..

Tjing.. så länge!

Av Jenny-Blue - 29 november 2009 05:11


Herre Jävlar.. vilken kväll..


Festen blev lyckad.. om jag får säga det själv..

Har precis kommit hem och håller nu på med att borsta tänderna.. samtidigt som jag skriver.. här..


Hem? undrar ni.. ja.. Jag hade absolut inga planer på att göra något annat än att ha en trevlig liten fest här hemma.. men så kom svägerskan.. och ut gick vi.


Jag måste bara få berätta om vilken succe jag gjorde iklädd mina ¨dockkläder¨

-Helt GALET! Tjejer som killar.. de flesta tittade naturligtvis och många kom fram till mig och sa att jag var jättefin..


- Vi snackar bekräftelse på hög nivå.. ME LIKE!!


Måste erkänna att det är inte så lätt att blogga.. smatidigt som man borstar tänderna.. får väl avsluta nu.. ska ta mitt söta lilla dollface och gå och lägga mig nu..


Ps.. för er som anar.. kan jag bekräfta.. att jag är inte helt nykter.. men sånt behöver vi inte prata högt om nu..


Natti Natti.. alla där ute!

Puss och kram Jag..


- Tjingeling..

Av Jenny-Blue - 29 november 2009 00:41


Ett stort plus till vår dator.. som hållt sig vid liv hela kvällen..

Utan den hade vi inte haft någon musik..

- Jag tackar dig för detta!!


Har fortfarande gäster, så jag får återkomma.. *ha ha ha*

Av Jenny-Blue - 27 november 2009 23:58




Ett litet klipp från idol.. som jag gillade skarpt..

Av Jenny-Blue - 27 november 2009 23:41


Hade helt och hållet glömt bort att Tomas skulle ut ikväll..

Det blev lite panik, när han påminde mig i förrgår, med tanke på festen vi ska ha imorgon.. och med tanke på att jag visste, sedan tidigare, att han inte kommer att vara hemma under hela dagen imorgon, då han ska hoppa in och spela match..


Men nu.. såhär.. när ungarna kommit i säng och jag bara har mig själv att ta hänsyn till.. är det LOVELY!!

- ME LIKE..


Var ju och fixade till mina naglar igår.. och såhär blev vänster hand..

Nya naglar 26/11-2009  

Ja.. jag vet att de inte är överdrivet långa.. men det är så jag vill ha dem..

och dessutom så växer de ut snabbare än man tror..

(om någon undrar vem som gjort dem, så är det Sabina i Nordanå)

 

- Nä.. nu ska jag göra mig redo för en lång och härlig dusch..


Ha det..    *ha ha*  (jag gillar dessa små nykomlingar..)

Av Jenny-Blue - 26 november 2009 18:29


.. all tid ska ju utnyttjas.. eller hur.. ?!


Jag har lyckats få igång datorn och har laddat upp nya bilder..

- PÅ VÅR NYA FAMILJEMEDLEM!


Men först en bild på vårt nya, STOOOORA akvarium..


Vårt nys, STOOORA akvarium.. (nov -09)  

Om man tittar noga kan man se de tre scalarerna och några av de små zebrorna..

Och om man tittar nere i högra hörnet kan man skåda vår stora mal..

(Den lilla malen, som tidigare var den stora malmen, syns inte) 


Här kommer den STOOOORA malen i närbild..


Vår STOOOOORA mal..   Vår STOOORA mal..  

- Visst är han..? DEN fin!! Ja, vi kallar den för han.. Det känns lättare..


Nu måste jag titta till maten.. och kanske duka bordet..?


..

..


Ja.. Maten är snart klar.. så nu MÅSTE jag duka bordet!!


- Vi ses igen.. om inte datorn krånglar.. Men det visste du väl redan..?!

Ps. Ska fixa naglarna klockan 20, så det kan bli efter att jag är klar där..


-Tjingeling!

Av Jenny-Blue - 26 november 2009 02:27


Åh va roligt.. Jag gillar alla nya saker som trillar in.. och nu testar jag för att se om jag kan.. Vilket jag kunde! *hi hi*


Filmen är gammal, jag vet.. men kan man någonsin tröttna..?!

- Personligen, tycker jag att det är bara såå härligt..

.. och jag blir alltid lika glad.. i hela kroppen!


NU ska jag nanna kudden..

- Natti natti..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards