Alla inlägg under juli 2023

Av Jenny-Blue - 15 juli 2023 12:40


Resan hit var regn från Malmö till Göteborg, men sen klarnade det upp. Förutom huvudmålet - min utställning tillsammans med Henrik Mattson har vi gått runt lite på ön och tagit lite bilder:


Fantastisk miljö. Fantastiska människor. Helt underbar energi.

Kärlek & Ärtor!

Av Jenny-Blue - 9 juli 2023 21:55


Utställningen i Göteborg är slut efter en extra helg i strålkastarljuset.. och jag är så innerligt tacksam för att jag har en av mina kusiner i staden, som kunde hämta upp mitt utställda verk. Nästan lite pinsamt att erkänna, men det tillhör inte vanligheterna att någon tar sig tid för att hjälpa mig.. Så när detta blev gjort av min fina kusin idag.. Ja, jag saknar ord för hur tacksam jag är. 


Nästa utställning är redan bokad och jag är i full gång med alla förberedelser.. Ska bli riktigt roligt då det är en utställning tillsammans med en annan släkting.. Om jag kommer ihåg det kanske jag lägger ut några bilder senare.. OM jag kommer ihåg. *smile*


Nåväl.. Livet knallar på. Sommarvärmen gör livet lättare och som sagt finns det en del planer inför framtiden. 


Hoppas allt är bra med dig. Och att livet vill dig väl.. Om inte.. ge igen. Res dig upp och slå tillbaka. Du är guld. Glöm aldrig det!


Kärlek & Ärtor!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2023 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards