Alla inlägg under januari 2022

Av Jenny-Blue - 1 januari 2022 03:16


2022 är här och det hänger höga förväntningar i luften..

Jag har, sedan mitt senaste inlägg.. (för en evighet sedan, den sjunde november 2021) haft fullt upp med mina tavlor.. Utställningar, möten, vernissage, skapande, mm.. så bloggen har fått ligga på vänt.. (precis som så mycket annat..!)

Det kom en våg och jag har helt enkelt varit tvungen att hänga på..! Krävande, men oj så roligt!! Familjen har haft överseende med mitt konstnärliga engagemang och har accepterat min stora frånvaro.. Och jag tänker att min blogg håller med..?!

Kanske trist för er som hellre läser orden än ser på bilderna, men tyvärr är det så det måste vara.. Och det kommer att fortsätta så ännu ett tag till..

? Utställningen på Entré i Malmö fortsätter..
? Mitt konstkonto på Instagram (@jenny78blue_art) behöver kontinuerlig uppdatering.
? En sida på Facebook håller på att utvecklas.
? Jag har skaffat WhatsApp som också är nytt och kopplat till Facebook-sidan och som jag behöver lära mig.
? Och nu med det nya året, har jag bestämt mig för att jaga nya platser, som jag kan visa upp mina alster.

- Ja jag vet vad jag sagt tidigare.. Att jag inte ska skriva om min konst här.. men det är svårt, med tanke på att det är konsten som ligger i fokus fortfarande. Work hard play hard.. heter det ju..?!

Nåväl.. Jag ville egentligen bara titta inom och säga gott nytt. Tro inte att jag har glömt, eller att jag har slutat att blogga helt.. Se det hellre som en paus från mina inte demoner, ersatt av ett härligt flow av skapande i sprakande färger!

Kärlek & Ärtor!!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards