Alla inlägg den 23 november 2009

Av Jenny-Blue - 23 november 2009 21:14


Jag har den senaste tiden.. under en eller två månader nu.. försökt att vara

positiv i allt.. OM allt.. FÖR allt.. ÖVER allt.. TILL allt.. MED allt.. *suck*

 

MEN NU SKITER JAG I DET!!

 

PALLAR FAN INTE MER..

DET ÄR ÄNDÅ INGEN SOM TYCKS VERKA

SE NÅGON SKILLNAD!

 

ORKAR INTE MER JUST NU.. SÅ JAG SKITER I DET..

 

Tjingeling.. eller nått.. fan bryr sig..


  

Förbannad

Av Jenny-Blue - 23 november 2009 17:51


När brorsan kom hit, var han jätteskitig om händerna och vi undrade vad som hade hänt. Han sa att han träffat på en tjej, som tappat kedjan på sin cykel och att han hade hjälpt henne, med den..


Jag skrev tidigare ett inlägg, där jag bad om hjälp med lite tips inför maskeraden på lördag.. (se förra inlägget)


-Är det bara min bror som kan tänka sig att ge en hjälpande hand, eller finns det fler..? Helt ärligt.. jag börjar tvivla..



Av Jenny-Blue - 23 november 2009 16:10


Någon där ute i bloggvärlden, som har några

roliga förslag på vad man kan klä ut sig till?

Ska ha maskerad på lördag, med tema: Scary julfest..

Trodde ett tag att jag hade koll på läget.. men nu helt plötsligt

har jag bara en vecka på mig.. knappt.

 

Att klä ut sig som en läskig tomte hade ju gått.. men hur orginellt är det?!

 

Ber därför om HJÄLP!

Om ni har något roligt, bra, läskigt, orginellt, eller bara ett vanligt tips, hade jag varit tacksam! Flört

 

Gammal dam - animation  

Av Jenny-Blue - 23 november 2009 15:36


Jag skrev ju ett inlägg den 18 novemer.. om min lilla Bella, som varit skendräktig och som nu ¨fått en bebis¨ Just då.. den 18:de, kunde jag inte hitta sladden till kameran och kunde därför inte ge er några bilder.. Men nu har jag både sladd, fungerande dator och bilder på KnäppeBella..


- Vassegoá!


Bella med sin ¨Bebis¨  

- Här ligger hon på mina kläder, i sovrummet, med ¨Bebis¨ i munnen..


Bellas ¨Bebis¨  

- Här är ¨Bebis¨ Världens fulaste, om ni frågar mig..


Bella Bus, även kallad Bella Knas.. Här i tvättkorgen, men sin nerbäddade ¨Bebis¨  

- Här är en bild på Bella, tagen igår..

Jag höll på med tvätten och Bella fick för sig att lägga sig (med ¨Bebis¨) i en av tvättkorgarna.. och där låg hon i flera timmar.. ?!


Börjar undra om jag har gjort fel någonstans.. eller om det bara är inflytande från resten av vår knäppa familj..?!


- Sådan Herre, sådan Hund.. heter det ju..

Av Jenny-Blue - 23 november 2009 14:54


Här är två stycken på mig..


Jag.. JÄTTEOSMINKAD!!  

Jag - Jätteosminkad!

- Ser ut som en fjortis.. om man får säga det, utan att göra sig ovän med någon..

Personligen tycker jag att det låter ganska bra.. Glad


Jag.. JÄTTESMINKAD!  

Jag - Jättesminkad..

Ser kanske inte så mycket äldre ut här.. men skillnaden är stor ändå..


*ha ha ha*


-Ja, det var ju kul.. ?!

Av Jenny-Blue - 23 november 2009 14:44


Var på kalas igår.. och det var helt okej.. när vi väl kom dit..

Förvisso kom vi inte sist.. som vi brukar (I wonder why..?) men innan vi kom iväg, kändes som en hel vetenskap.. *suck*


Hur som helst.. Det blev i alla fall en trevlig eftermiddag, med god mat och trevligt sällskap. Alltid lika underhållande att träffa släkten.. (Tomas sida, just igår)


Idag är det inte lika trevligt.. om jag får uttrycka mig så.. Jädra skitväder, rent ut sagt!Inte för att jag har planerat något speciellt idag, men min bror ska komma hit och leka lite med Jonathan.  

- Gissa om Jonathan har tjatat, sedan vi kom hem från skolan..?! Svar: JA!!


Det hade ju kanske varit kul för dem om de hade kunnat vara ute.. UTAN att bli genomvåta.. Vi får väl se vad de hittar på..


Själv ska jag nog.. ? *tänker* vattna blommorna.. Det känns ju naturligt, när det regnar..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards