Alla inlägg den 11 november 2009

Av Jenny-Blue - 11 november 2009 07:22


.. Jonathan har fått en STOOOR spåga i tummen!


Fråga mig inte hur.. men det är sant.

Nu ska vi se om vi kan få ut den också..?!

-Stackars lilla Jonathan.. Typiskt att det drabbar honom..

Han som är så pjallig så fort det gör lite ont.. Inget illa menat, han e´ sånn..


Ja.. måste hjälpa honom nu..

Han säger att han ¨Klipper upp tummen¨

Vi ses..

Av Jenny-Blue - 11 november 2009 06:55


Vaknade av att hunden råskällde på morgontidningen, när den damp ner genom brevinkastet, klockan 05:30. När jag fått tyst på hunden och upptäckte vad klockan var, kände jag att det var ingen idé att gå och lägga sig igen.. Jag vet ju hur svårt det blir för mig att komma upp igen.. och ofyast brukar jag försova mig, vi just sådana här tillfällen.


Lillkillen, Charlie, fyller ett år idag..

Min bil, ska vara lagad och ska hämtas ut idag..

Jonathan som var hemma igår, ska till skolan idag..


Sen får vi se vad dagen har för andra äventyr att bjuda på.. min erfarenhet, säger att det kommer mera.. eller som i detta fallet.. flera..


Ha en skön dag.. fylld av egna äventyr.. Glad

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards