Alla inlägg den 16 november 2009

Av Jenny-Blue - 16 november 2009 23:48


.. nu slocknar snart min dat..

Av Jenny-Blue - 16 november 2009 23:35


Var på jobbintervju den 4 november.. Skulle ha fått besked förra veckan.. Höll ut måndag till torsdag, men på fredagen kunde jag inte hålla mig längre och ringde därför upp dem själv..

-Ja, vaddå.. ?! För att visa intresse..


Svaret jag fick, efter en välmenad ursäkt, var att de inte hunnit färdigställa allting och att de skulle höra av sig denna veckan..


- Ååååååh!


Så jag väntar.. och väntar.. och väntar *hoppas* och väntar lite till..


Elefant i nät - animation  

Av Jenny-Blue - 16 november 2009 23:31


Jag och min hund !  

Av Jenny-Blue - 16 november 2009 22:55


Jag var ju och besiktade bilen härom dagen..

-Oj oj oj.. säger jag bara!


Det började med att jag körde börbi stoppskylten.. *hoppsan*

- Du.. den där skylten gäller dig också, var det det första besikningskillen sa till mig..


-Shit shit shit.. tänkte jag.. Där rök jag på en ombesiktning.. tänkte jag..

Nu e´det kört.. tänkte jag..


Men det var inte så farligt.. *lättnad suck*

Det visade sig att killen var jättepratglad och pratade med mig i stort sett genom hela besiktningen. Och jag tror att det var pga. att han tyckte om att höras, som han inte tog fram den stora hammaren och bankade på bilen..

- Jag tackade och tog emot.. *i mitt stilla sinnes ro*


Charlie, som sov igenom hela däckbytet dagen innan, vaknade såklart precis innan besiktningen, så jag tog ut honom ur bilen innan killen började sin lilla prossedur. Under tiden satt Charlie i vagnen och när det var klart, gick jag med Charlie i vagnen, bort till dommedagsplatsen, medans killen körde runt om..


När killen kom med bilen och gick in för att hämta dommen.. *mystisk musik* sa han att jag kunde sätta in Charlie i bilen, så skulle han komma ut med pappret.. *mystisk musik, fast högre*


Jag var klar när killen kom ut och presis innan jag klev in i bilen, fick jag

pappret i min hand..

-Tack sa jag och körde sakta iväg..

Jag vågade knappt titta på det vita A-4:at som jag lagt i passagerarsätet.

Men jag tog mod till mig och tog en titt..


HELT FANTASTISKT!! Jag har haft tre bilar och besiktat dessa med en massa tvåor som resultat.. Denna gången blev det dock inte en enda tvåa.. inga ettor heller för den delen.. INTE ENS EN FYRA ELLER FEMMA ELLER TIA.. (?)


PAPPRET VAR BLANKT! HEEEELT VITT!!! BLÅÅÅÅÅST PÅ TEXT!!

- INGENTING.. NADA.. ZIPP!!


Jag har alltså lyckats besikta min bil, utan någon som helst anmärkning..

Vilket är för mig, rena rama lyckoruset.. och det känns ju bra.. *hi hi*

Av Jenny-Blue - 16 november 2009 22:21


.. men den dör väl snart, då den jobbar för fulla muggar.. Nä.. vänta nu.. Nu slutade den att väsnas.. men den är fortfarande seeeeeeg.. * suck*


FÖRLÅT FÖR ATT JAG GNÄLLER OM MIN DATOR HELA TIDEN.. men prova själv att leva med en dator som bara fungerar när den själv vill.. I EN MÅNAD! Nä.. de måste vara mer än så.. ??! Hur som helst så är det IRRITERANDE!


  

- FUNGERAR.. FUNGERAR INTE.. FUNGERAR.. FUNGERAR INTE..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards