Alla inlägg den 26 november 2009

Av Jenny-Blue - 26 november 2009 18:29


.. all tid ska ju utnyttjas.. eller hur.. ?!


Jag har lyckats få igång datorn och har laddat upp nya bilder..

- PÅ VÅR NYA FAMILJEMEDLEM!


Men först en bild på vårt nya, STOOOORA akvarium..


Vårt nys, STOOORA akvarium.. (nov -09)  

Om man tittar noga kan man se de tre scalarerna och några av de små zebrorna..

Och om man tittar nere i högra hörnet kan man skåda vår stora mal..

(Den lilla malen, som tidigare var den stora malmen, syns inte) 


Här kommer den STOOOORA malen i närbild..


Vår STOOOOORA mal..   Vår STOOORA mal..  

- Visst är han..? DEN fin!! Ja, vi kallar den för han.. Det känns lättare..


Nu måste jag titta till maten.. och kanske duka bordet..?


..

..


Ja.. Maten är snart klar.. så nu MÅSTE jag duka bordet!!


- Vi ses igen.. om inte datorn krånglar.. Men det visste du väl redan..?!

Ps. Ska fixa naglarna klockan 20, så det kan bli efter att jag är klar där..


-Tjingeling!

Av Jenny-Blue - 26 november 2009 02:27


Åh va roligt.. Jag gillar alla nya saker som trillar in.. och nu testar jag för att se om jag kan.. Vilket jag kunde! *hi hi*


Filmen är gammal, jag vet.. men kan man någonsin tröttna..?!

- Personligen, tycker jag att det är bara såå härligt..

.. och jag blir alltid lika glad.. i hela kroppen!


NU ska jag nanna kudden..

- Natti natti..

Av Jenny-Blue - 26 november 2009 02:24


Syskonkärlek - En helt vanlig dag hemma.. Hösten 2009  


.. SYSKONKÄRLEK !

Av Jenny-Blue - 26 november 2009 02:12


Har inte kunnat blogga tidigare.. då datorn varit kaputt.. under det senaste.. *suck*

Men nu lyckades jag få igång den! Dock bara i felsäkert läge.. så det där med att ladda ipp de senaste bilderna, får vänta..


Klockan är mycket och jag ska egentligen gå och nanna kudden, men jag var bara tvungen till att titta in här snabb.. för att berätta om den senaste familjemedlemmen..

Han heter Malis.. och är en JÄTTEmal, på cirka 20cm (exkl. fenan där bak)

Han.. eller den.. Vi vet ju inte riktigt vad det är.. är jättestor om man jämför med den andra malen vi har och tillsammans med de små zebrafiskarna, på cirka 4-5cm är han gigantlisk!! Och såååå jädra fräck!


Jag gillar honom starkt och Tomas är i extas..

Om jag hade kunnat, hade jag satt in en bild på honom, men som sagt.. det får vänta tills datorn fungerar igen..


Ha en skön natt! Vi ses.. om gudarna.. eller i mitt fall.. om datorn.. vill..


- Tjingeling!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards