Alla inlägg den 18 november 2009

Av Jenny-Blue - 18 november 2009 22:29


Lycklig Hund  


Hon har varit skendräktig och har nu "fått sin lilla bebis"..

- En JÄTTEFUL gummi-pip-leksak, i form av en klädd hund,

ståendes på två ben, med en fotboll i handen..? tassen.. !

- Men kärlek har ju inga gränser.. eller hur..


I alla fall.. nu går hon runt och bär på denna fruktansvärt FULA "bebis"..

Och så piper hon som ett litet marsvin.. ?! Bella, alltså.. inte lilla, fula "bebis".


Jag gjorde bort mig lite tidigare idag, när jag satt på Bellas matta i vardagsrummet.

Bella kom utifrån köket, halvspringande, med pipleksaken i munnen och när hon kom

fram till mig lade hon ner den framför mig..

Och jag då, mitt dumma nöt.. tror ju så klart att hon vill leka..


- Utan att tänka mig för, KASTAR jag iväg leksaken till andra sidan av vardagsrummet..

Det var först när jag mötte Bellas blick, som jag kom på att den fula leksaken var "bebis"

- Ojsan.. Hoppsan.. Sorry..


Wow! Vilken bra flockledare jag är då..?!

Kom hit med dina ungar, så ska jag kasta iväg dem.. *ha ha ha*

.. Ännu mer *ha ha ha*


-Usch, vilken hemsk människa jag är!! Lite komiskt, ändå kanske, för oss

som förstår, men tänk så dramatiskt det måste ha varit för vår lilla Bella..


Tro det eller ej, men jag var tvungen att be den skitfula leksaken om ursäkt..

- Klappa lite här.. och trösta lite där..

Ja, hade ni sett Bellas blick, så hade ni gjort samma sak!


Som tur var, så verkade detta lugna Bella och vi blev kompisar igen..


*ha ha ha*    Bella.. MIN lilla bebis!!


Bella -  älskad  

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards