Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Jenny-Blue - 6 maj 2009 02:06


Klänningen som jag och mamma håller på att sy, till bröllopet som jag och Tomas är bjudna till nu på lördag, blir klar imorgon.. om inget större problem skulle dyka upp..?! Och för en liten stund sedan blev jag klar med att färga håret.. och även om jag inte har kommit på hur jag ska ha det i frisyrväg.. så hittade jag ett par klämmor som i nödfall skulle passa perfekt i färger, mm..


-Det känns som om bitarna håller på att falla på plats.. och det är bra!


Mamma kommer i morgon och hjälper mig med det sista med klänningen.. Jag har gjort ett provbroderi med pärlor.. och det blir bra! Sen får vi väl se vilken teknik jag ska använda mig av.. Frågar nog mamma i morgon.. och hör vad hon tycker är snyggast.. eller finast, kanske man säger i just detta sammanhanget..?!


Nu ska jag nanna kudden.. JAG MÅSTE!! Jag är hur trött som helst..

Vi ses..


-Tjingeling..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards