Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Jenny-Blue - 6 oktober 2011 22:55


Rostat bröd med smör och ketchup..


- Ett riktigt Charmtroll..


Med Ketchup i hela huvudet..

 

*suck*


- MAMMAS ÄLSKLING! -



Av Jenny-Blue - 6 oktober 2011 22:48


IsaDora nr 713 South Beach

(Ni får hålla tillgodo med en bild, tagen efter en hel dag på jobbet..

Har alltså inte hunnit bättre än så..)

Av Jenny-Blue - 6 oktober 2011 22:32


.. idag.. HELA DAGEN.. och den enda som gratulerat mig på min namnsdag är min kära kusin J. Men det värmde så det räckte!

- Tack!


Jag vet att man inte brukar fira namnsdagar.. speciellt.. Men min namnsdag har alltid varit speciell! I alla fall, när jag var mindre och min mormor fortarande var i livet..

-Ett år blev jag lite extra firad av henne, då hon gav mig ett paket med gravad lax.. *ha ha ha* Jag älskade det som barn och mormor visste att det var min favorit, så jag fick ett aldeles eget paket, bara till mig!


Jag tycker fortfarande väldigt mycket om gravad lax, även om jag kanske inte önskar mig det i present.. Och jag tycker fortfarande att min namnsdag är speciell.. MIN DAG!


Förra året var den speciell, då min svärfar, var den första.. (och enda) som gratulerade mig.. och i år, blev den speciell när jag fick ett meddelande från min kusin: "Grattis på namnsdagen! Kram"

  

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards