Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Jenny-Blue - 18 februari 2011 22:01


.. eller torsdag, om man tänker som jag och ska jobba imorgon..

Har haft en galet bra vecka på jobb och känner därför glädje inför morgondagens arbete..


Anledningen till att veckan varit så bra, är mina nya arbetstider..

- Du kommer förmodligen inte att tro mig, men jag har fått min vilja igenom och börjar numera klockan 06.00, istället för klockan 07.00


-Ja, jag mår bra.. Tro det eller ej.. Jag förstår att det kan vara svårt för många att förstå, varför jag skulle vilja börja jobba klockan sex på morgonen.. Men sanningen är, trots att jag är ALLT ANNAT ÄN MORGONMÄNNISKA, att jag har lättare på morgnarna nu, då jag bara har mig själv att ta hand om.. Vi har löst det, jag och Tomas, med att han tar barnen på morgnarna.. och jag tar eftermiddagarna..

- Och det fungerar, i alla fall i mitt tycke, FANTASTISKT BRA!!


Nog tjatat om detta..

Det är fredag, oavsett vad jag tycker, känner eller tänker.. och det är dags för Tomas att spela X-box.. så nu måste jag hitta på något annat att göra..


- Tjingeling..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards