Alla inlägg den 19 april 2014

Av Jenny-Blue - 19 april 2014 16:46


Så underbart skönt..!!
Inga planer, what so ever.. Inga planerade middagar, eller träffar.. Inga måsten, inga tider..

Packade picknick korgen, dricka till barnen, kaffe, bullar, några kex.. Muggar, plastglas och en dröse servetter.. Samlade ihop ungarna. Satte oss i bilen.. och körde.

Hamnade vid strandkanten, någonstans på Österlen..?! En del av Skåne man besöker alldeles för sällan..?!

Och ja.. Här sitter jag nu.. på en filt, alldeles intill havet, till ljudet av skvalpande vågor.. Vi har fikat tillsammans och nu, medan jag sitter här och skriver, går Tomas och barnen längst strandkanten och letar stenar..

Mmmmh.. Så ja.. Just nu, kan jag inget annat än att fullständigt njuta..!!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards