Alla inlägg den 20 juli 2021

Av Jenny-Blue - 20 juli 2021 23:47


Så i morse väckte vi vårt minsta födelsedagsbarn med sång, paketer ochen smarrig chokladmunk med strössel, i sängen. 


Jag och mannen skulle båda jobba hela dagen, så efter den efterlängtade frukosten (för födelsedagsbarnet) blev det ett snabbt hej då, vi ses senare.. ha en bra födelsedag.. Lite ledsamt att behöva lämna hemmet, men så fick det bli. 


Dagen gick och eftersom jag och mannen var klara på jobb nästan samtidigt blev det att vi möttes upp utanför affären för att köpa "den stora presenten" som vi bestämt oss för att köpa till dotera. När vi kom hem slog jag in paketet och sju minuter senare hade Jasmine blivit lycklig ägare av en alldeles egen Nintendo (någonting) spelkonsoll.

Och jag säger bara:

-Tacksammare unge får man leta efter!


Som avslutning på dagen åkte hela familjen in till stan för att äta födelsedagsmiddag på Lilla Torg.. vilket blev en trevlig stund tillsammans med god mat.


Imorgon är det onsdag.. Lill-lördag.. min sista arbetsdag innan jag går på semester.. och det ska bli såååå skönt. Inte för att jag inte älskar mitt jobb.. men för att jag känner ett starkt behov efter att få vara ledig.. (Och jag hoppas innerligt att min förkylning från helvete inte får för sig att börja om från början, då den efter nästan två veckor äntligen börjat släppa..)


Nåväl.. Det var lite från idag..

Sen när jag är ledig, hoppas jag att jag kan ge mig själv lite mer tid till att blogga lite oftare.. och att jag då kan få lysa upp bloggen med fler glada saker, som idag, framför dystra inlägg från botten av mig själv.. Men nu får det vara bra för idag.. Klockan har passerat läggdags och jag är egentligen alldeles för trött för att fortfarande vara vaken.


Så jag säger därför God Natt..

Kärlek & Ärtor. 


 

- Lycklig dotter som precis har vaknat och är redo för att öppna sina paket. - 





LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2021 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards