Alla inlägg den 13 september 2008

Av Jenny-Blue - 13 september 2008 22:19


Förlåt mig för igår, eller ja.. innan idag.. ? .. igår natt..  Aah, jag vet inte..

Men hur som helst.. Shit vad torr humor jag har..!

Jag vet faktiskt inte vad som hände.. då.. kanske var det för att jag var lite trött eller så var det bara pga all nötcreme som jag stoppat i mig under dagen..?! Jag har fått dille på det nu..


Ja, idag är jag lite tidigare än annars, detta beror på min sambo. Ja, det är helt och hållet hans fel. Han ville nämligen spela x-box med pojkarna..


För bara ett par månader sedan hade det inte gjort mig ett dugg, att han spelar, då hade vi nämligen Tomas ¨leksaker¨ i ett eget rum. Men som sagt, för ett par månader sedan, flyttade Jonathan in i det rummet.


X-box:et hamnade i vardagsrummet och den lilla tv:n i sovrummet. Jonathans förra rum ska bli barnkammare, därav denna enorma förändring med alla Tomas leksaker. Det verkade som den bästa lösningen.. då.. tyckte jag, men såhär i efterhand skulle jag nog hellre vilja bygga ut vår lägenhet.


I fablernas värld.. i fablernas värld..


Just nu sitter jag på balkongen, men det börjar bli lite kallt, så jag funderar faktiskt på att flytta in i köket. Tradigt att behöva höra T's kommentarer hela tiden bara.. *Suck* Aldrig kan man vara nöjd..


Men nu ska vi inte vara gnälliga.. Vi älskar ju varann..

-Jag går in nu..


Till något helt annat.. Idag har jag och La familia varit på dop.

Dottern till min barndomsvän Maria, var dagens höjdpunkt.. Och även om det var lite drygt i kyrkan, så gick det ändå himla smidigt. Och den lilla dottern var jättesnäll, sov nästan hela tiden.

Det roligaste för mig o Tomas var Jonathan.. Han var jätteduktig, satt stilla och sa ingenting. Åh så stolt man kan bli som förälder!!


Efterfesten..?! innehållande kakor, kaffe och jättegod tårta, varade inte allt förlänge, vilket var skönt. Det kan bli förmycket av det goda ibland..

Idag blev det dock alldeles lagom.


Bara för att de är mina små Älsklingar.. en bild på Jonathan o Bella.

Av Jenny-Blue - 13 september 2008 00:39


Så nu har jag duschat och det var som pricken över i:et denna fredag,

eller ja, lördag är det ju nu efter klockans alla regler.. Klyddigt, men sant!


Nu ser jag i ren panik *hi hi* fattar ni.. i REN panik..

Datan måste laddas.. innan den dö..r


Det FINNS blåbär i lingonskogen.

Tidigare månad - Senare månad

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
September 2008 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards