Alla inlägg den 17 september 2008

Av Jenny-Blue - 17 september 2008 23:40


Jag skrev tidigare att bilen varit på service och att hon spann som en liten kattunge.. Glöm bort det är ni snälla..

-Nej, jag har inte kvaddat bilen, men det har hänt något annat.

Det var i morse, efter att jag lämnat Jonathan hos dagmamman och var på väg till jobb, som jag gjorde den märkbara upptäckten.. Först trodde jag att det var bilen framför mig som gjorde att det dånade i min bil, men tyvärr var det inte det. Min teori är att jag har fått ett hål, på ljuddämparen. *Suck* 

I morse lät min bil lite mer som en fullvuxen tiger, men efter att ha kört under dagen, ca 5 mil, så lät hon mer som en skock helförbannade björnar.. Ja, det är väl tur att man bor i stan, annars hade väl varenda jägare varit ute och letat efter mig nu..


Även om jag inte är speciellt förtjust över min lilla björnbil-situation, tyckte i alla fall Jonathan att det lät döhäftigt, varje gång jag tryckte på gasen, på vägen hem från dagmamman. Det ska inte så mycket till för att impa på en snart blivande femåring..



  

Tidigare månad - Senare månad

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
September 2008 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards