Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Jenny-Blue - 4 februari 2010 20:24


Tomas har varit iväg på företagsmiddag och ätit flott.. som i fint då, menar jag..

En annan har ju njutit av helt andra saker här hemma.. Titta på bilderna och se vad lite fläskpannkaka kan göra..

Jonathan mitt i en jättetugga..


Charlie vill också dricka.. och ber storebror om hjälp..


Charlie äter för fullt och sylten sprider sig..


Här matas det in.. undrar om Jonathan var hungrig..


Två bröder.. tillsammans vid bordet..


Charlie tuggar för fullt, med sina sju tänder..


Som sagt.. sylten sprider sig..


- Skål, brorsan!


Charlie hjälper till med handen.. och Jonathan löser sina problem på sitt sätt..


- Titta här mamma.. Charlie visar sin mugg och Jonathan kämpar vidare..


Mmmmh, mjölk är livet..


Jonathan vill ha mer mjölk.. och kan själv öppna förpackningen..


      

Jag sa bara barnen.. och glömde hunden.. men Bella var ju också med så klart!

Av Jenny-Blue - 4 februari 2010 18:57


Här kommer till och med bilder på det.


Var ute och körde en runda.. i början på veckan..

- Och gissa vad jag fotograferade då..?!






- Mmmmh.. alldeles riktigt.. tyvärr..!

Av Jenny-Blue - 4 februari 2010 14:08


När jag tog denna bilden, var det för att föreviga, det då så unika..

Nu idag.. efter väldigt MÅNGA ¨unika¨ dagar, är bilden forfarande

unik, fast på ett helt annat sätt..


- - - - - - - - - - - -



- - - - - - - - - - - - - - - -


Här är fotobevis på att det verkligen finns något annat, än bara

snö i min balkonglåda.. och det är ju hoppingivande..

- Någon mer än jag som längtar efter våren..?!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards