Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Jenny-Blue - 22 juli 2012 11:16


Ni som har läst min blogg under den senaste tiden, har fått veta att jag och Tomas

har separerat. Jag har delat med mig lite av mina känslor och erfarenheter och det

har varit bra för själen, att få skriva av mig. Men hur bra det än har varit så har det

ändå varit svårt..


- Svårt att erkänna att ens liv inte riktigt blev som man planerat

och att det känns som ett misslyckande..


Idag vill jag dock berätta något mer av glädje.

Något som ALDRIG kommer att kännas som ett misslyckande!!

Och eftersom det är en sådan glädjesnyhet, mitt i alla min sorg..

Vill jag berätta det med en HEL förstasida:


 

Min efterlängtade lilla Ängel, föddes i fredags 20/7-2012 kl 04:38

Hon var 48 cm lång och vägde 3005g. Förlossningen gick bra och

trots alla tvivel och tårar som varit under de nio månaders väntan,

har jag nu äntligen fått något att känna mig stolt över!


Det må hända att mitt liv slagits i spillror, men nu har jag i alla fall min lilla Jasmine.

En liten ängel som är så perfekt och så otroligt rätt..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards