Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Jenny-Blue - 10 juli 2012 11:10


Förra veckan var det sommar, sommar, sommar..

Och nu är det höst..?! Inte för att jag hade planerat att göra något speciellt, denna veckan när jag har barnen, men det är lite typiskt att inte kunna packa korgen och kunna dra till stranden för att njuta en stund.. Jo visst KAN man packa och dra.. men där finns nog ytterst lite njutning att hämta i ett sådant här höstrusk.


Så vad gör man i stället?

Igår var vi på Busfabriken och det var ju högt uppskattat av båda mina pågar..

Men då det kostar en del.. så får man begränsa sig lite..


Nä, denna dag till ära, ska jag faktiskt till tandläkaren, vilket får dagen att se ännu mörkare ut..

Det kostar också en massa pengar och det är dessutom så jädra trist..

Där vinner Busfabriken med MÅNGA poäng!


Nä, det får bli innelek idag, med film och lite sällskapsspel, kanske något pyssel och annat skoj, man kan hitta på. Slår vad om att ungarna kommer att "tvinga" mormor att spela Uno, eller något, när hon kommer hit och tar hand om dem, medan jag är hos Doktor Tand..


Av Jenny-Blue - 10 juli 2012 02:23


Klockan är 02:23.. natten mellan måndag och tisdag.. och JA.. jag är fortfarande vaken..

Jag skulle ha gått och lagt mig strax efter klockan tolv och somnat som en trött liten gnu,

men oavsett storlek, eller djurart.. så gick det inte så bra med det..


Och när jag väl skulle sova, kunde jag inte somna.. av olika anledningar..

Och vad gör man när man inte kan somna..? Jo då tar man fram sin lilla

bärbara, som med sitt enkla sällskap kan lysa upp tillvaron lite..!


Tittar på klockan igen.. nästan kvart i tre.. OJ!

- Tror jag ska göra ett nytt försök, med att nanna kudden..


På återseende..

- Tjingeling!



LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards