Direktlänk till inlägg 26 maj 2013

Jag måste bara tillägga..

Av Jenny-Blue - 26 maj 2013 20:10

Eftersom jag kanske verkade lite gnällig tidigare idag, när jag berättade att jag varken fått frukost på sängen, eller blommor på morsdag.. kände jag nu, att jag var tvungen att berätta.. att jag faktiskt blivit firad, även jag..*smile*
Fick en underbar bukett med stora rosor, i olika färger.. och en handmixer, som jag länge önskat mig!


 
 
Ingen bild

Anna

26 maj 2013 20:43

:-)

Jenny-Blue

28 maj 2013 10:38

Hej Anna.

Jag har varit inne och läst din blogg..
Och precis som du, tycker jag mig se många likheter.. Nästan lite skrämmande likt ibland..?!

Det gjorde mig ont att läsa om din bror.. men inläggen (främst bilderna) på dina små, UNDERBART söta råttor, gjorde mig riktigt glad.. Och det där du skrev om deras svansar..
;) Kan inte låta bli att le för mig själv.. då jag tänker på min lilla silvergrå sötnos, som jag hade.. (Jag tillhör de som tycker att hamstrar är lite obehagliga, då de har "stympade" svansar..)

Ja.. Jag ville bara berätta att jag varit inne på din blogg.. Har inte läst allt, men jag har hunnit med en del.. :)

Kram på dig. Vi "ses"..

 
Ingen bild

Anna

1 juni 2013 18:11

Kul, att du har varit inne på min blogg och läst en del! :-) Ännu roligare att du känner igen en del av dig i mig! :-) Tänkte väl det. ;-)

Med tanke på vilka blogginlägg du nämner här, så borde du rimligtvis ha hittat ledtråden om vem jag är. *ler lite snett* Det blogginlägget med ledtråden om min identitet, ligger nämligen under samma etiketter som de du skriver om här. :-)

Jag berättar annars sen om du vill veta, och är osäker eller inte minns. :-)

Om min bror... Visst är det Fosie Kyrka jag kan se i bakgrunden på en del av dina utsiktsbilder från din balkong...? Väldigt likt i varje fall. Min bror ligger begravd där, på Fosie Kyrkogård. Själv bodde jag många år intill, på Gullviksborg för att vara exakt, innan jag lämnade Malmö.

Råttorna ja... :-) Jag har 6 tamråttor nu! Det har tillkommit 2 småttingar nyligen, efter att vi fick en hona att avla Yang tillsammans med, hos en seriös uppfödare. Yang är äldst i gänget och betyder mycket för mig. Han är en speciell råtta med fin, mysig och social personlighet. ^^

Har många fina bilder på dem, även de 3 sista (Tiger/alias Plutten, Boss Tanaka och Mr Pink) som har tillkommit i råttflocken, men de har inte kommit upp i bloggen än, då jag inte varit aktiv på länge. Men snart så... :-)

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny-Blue - 25 september 2023 19:31

  Jag har tagit bort mitt förra inlägg. Ber om ursäkt och yrkar på sinnesförvirring..  - Kärlek & Ärtor till alla!      ...

Av Jenny-Blue - 7 september 2023 23:09

  Idag har jag haft en hel rad av tänkbara rubriker att blogga om.. fram tills nu..?! Så jag skriver bara några rader om hur tacksam jag är för att jag har så fina barn. Jag är så stolt över alla tre, att jag skulle kunna spricka emellanåt.. Känner...

Av Jenny-Blue - 27 augusti 2023 13:08

  Igår var jag i Åkarp med uppdrag aniktsmålning för barn. En givande uppgift en solig lördag, för mig som pedagog och konstnär..    Man skulle kunna säga att det är den perfekta kombon..?! Även om ansiktsmålning är något helt annat än akryl ...

Av Jenny-Blue - 22 augusti 2023 22:08

  För ett halvår sedan kunde jag knappt hantera frågan. "Vad ska vi äta idag mamma?"   Idag kör jag och handlar efter jobb.. åker hem och packar in matvarorna i kylen, för att sätta mig i bilen igen och köra bort till fotbollsträningen som jag ...

Av Jenny-Blue - 16 augusti 2023 23:35

  Jag har ändrat runt lite i menyn och uppdaterat några texter.. Och jag firar att jag varit driftig som attan under dagen..    Först jobb, med start 7:30.. som jag överlevde.. ?! (Bara det är en bedrift..) Sedan lyckades jag hitta ett spec...

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards