Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Jenny-Blue - 23 januari 2013 00:40


Idag har Bella varit hos sin "frisör" och blivit fin..

Från att ha varit en enda stor hårboll.. till att se ut som en liten valp.. *smile*


                   - Mitt lilla hjärta!!


Själv blev jag lite inspirerad.. och har under kvällens gång pysslat om mig själv..

Jag har färgat håret, haft ansikts-spa.. plockat och färgat ögonbrynen.. och tagit

hand om mina händer, med peeling och smörjning..

Tänkte att jag skulle fixa till mina naglar också.. men det får vänta till imorgon..


Mina Jasmine.. min lilla ängel.. har åkt på en andra omgång av den jobbiga förkylningen, som går nu. Med feber, hostar och snörvlar hon.. och det är jättesynd om henne. Pratade med Tomas tidigare idag och det visade sig att han hade fått hämta Charlie, tidigare från dagis igår och att han varit hemma idag.. Så han är lika sjuk som sin syster..

- Tulle mina små!! Hoppas att de blir friska snart.. Även om de inte varit sjuka så länge, så är det jobbigt för dem och det blir så himla pipigt..?!!


Nu ska jag och mitt vackra utseende.. (?!) gå och jobba lite på skönhetssömnen..

Det är inget måste.. just för skönhetens skull.. (?!) igen.. Men det är rätt nice att

nanna kudden i sin stora sköna säng..!!


- Ta hand om er och var rädda om varandra!

Och glöm inte att smörja in er.. *ha ha ha* Tolka det som ni vill.. *smile*

- God natt & sov så gott!!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards