Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Jenny-Blue - 9 augusti 2013 22:23


Nä, jag är inte religiös.. Men du som har musik i ditt hjärta, på ett eller annat sätt.. förstår vad jag menar.. och håller nog med mig..?!

Dess förmåga att kunna lyfta.. fylla.. komplettera.. Den enorma makten, att kunna skapa vilken stämning som helst.. Ibland är den räddaren i nöden, när den tar oss bort från de jobbiga känslorna.. Ibland tar den oss djupare in i känslorna.. goda som onda.. Allt beroende på sammansättningen av dess olika toner..

Musiken får oss att dansa, sjunga, gråta, skratta, men framför allt att känna..!! And I freaking LOVE IT!!

Av Jenny-Blue - 9 augusti 2013 15:14


Det ligger i min natur att jag vill "ha så fort som möjligt", när jag kommer på något nytt..

- Varför vänta.. när man kan dö imorgon..?! Tänker jag..?! Men jag måste nog ändå säga att jag blivit bättre på att hantera min "rastlöshet"..! Känner idag, att jag kan vänta.. Inte hur länge som helst, men betydligt mycket längre än tidigare.. Känner mig trygg i planen jag har börjat smida på, under det nästkommande året.. och jag tror att det kommer att bli riktigt bra..?! Om inte "Fan" kommer och sabbar alltihop.. men det hoppas jag verkligen inte.. För hans skull.. *hi hi hi*


- Skämt å sido.. Det ena ger det andra.. och jag får väl erkänna att jag är så pass vuxen nu, att jag kan ta ett steg i taget.. för att slutligen kunna nå mina mål.. Egentligen har det alltid varit så, men rastlösheten har varit oumbärlig.. vilket den inte är längre.. och det är mer än nice!


Nu vaknade dotera.. och jag måste fixa mat till henne, innan det är dags för tvättstugan igen..

*suck* Ve och fasa, vad mycket tvätt jag har lyckats samla ihop..?! Kommer kanske tillbaka, senare.. om jag hinner..?! Har en del planer inför kvällen.. och i bästa fall, har jag inte tid för mer dator idag..?!


Puss och Kram till er Alla!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards