Alla inlägg den 8 december 2014

Av Jenny-Blue - 8 december 2014 00:09


Fredagen kom.. Helgen varade.. Och så var det måndag igen.. imorgon.. *smile*

Jag skulle ju ha återkommit i fredags, men så blev inte fallet, då jag prioriterade min familj framför bloggen..?! Vilket naturligtvis är "helt crazy", med tanke på hur det sociala nätverket egentligen fungerar i dagens samhälle..?! Tänker på "Det som inte står på facebook, har inte hänt-" uttrycket.. Men ja.. sån är jag.. och det får ni tåla..?! (Om inte, så nähä.. Då får det vara.. *blink blink*)

Det som hände i fredags, var att jag var på en jobbintervju i Staffanstorp.. Har kommit så pass långt.. att jag har insett att jag måste komma ifrån fabriksmiljön.. Det har varit tre (fyra om man räknar året som mammaledig) lärorika år.. vilka jag är fantastiskt tacksam över..!! Men som sagt.. Det är dags för mig att dra vidare.. Ut i den stora världen igen.. (Och då menar jag Staffanstorp, om det vill sig väl..?! *hahaha*)

Intervjun kändes bra, men mycket mer än så kan jag inte ge er, då jag ännu inte fått något besked om tjänsten blir min eller inte.. Men någon gång under kommande vecka, har jag fått lovat att få besked.. och tro mig.. Ni kommer att få höra hur det går!

Ja, mycket mer än så tänker jag inte berätta om det hela idag.. Klockan slår snart "god natt" och det är hög tid för mig att göra mig redo för bingen.. (sängen alltså..) Imorgon är det som sagt måndag igen och livet rullar på som vanligt.. Klockan sju ska jag vara på min plats i fabriken.. och jag ser faktiskt fram mot att få träffa arbetskamraterna igen..?!

Det är Tomas vecka, som kommer, med barnen.. och jag hoppas på att få lite tid för städning av min lägenhet.. då det ser ut som om vi flytt i panik..?! Disk i diskhon, popcorn på soffbordet, leksaker och barnkläder överallt.. Stökiga sängar.. och dammtussar som leker "ta fatt" på golvet..?! Dessutom är hela köket belamrat med pysselgrejer, som jag sprätt ut likt ett organiserat kaos över bord, stolar, golv och bänkar..?! Men ja.. Vi får väl se hur det går med den saken.. Man kan ju aldrig så noga veta vad som händer i mitt lilla "särbo-liv"..?! Det kan faktiskt bli så att jag och Tomas bakar lussebullar hemma hos honom istället, efter barnen har blivit nattade.. men som sagt.. Vi får väl se..?!

Nej.. Fem över "god natt".. Nu måste jag verkligen gå och borsta tänderna.. Vi ses..
- God natt.. Sov gott.. Och dröm så sött..!!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards