Alla inlägg den 26 november 2019

Av Jenny-Blue - 26 november 2019 08:11


Mörkret denna månad har varit dyster, men inte lika tungt som sig brukar..

Och med julen runt hörnan, känns det helt plötsligt mer mysigt än jobbigt..


Förr brukade jag inte starta julen hemma, förrän fyra dagar innan jul. En pärs varje år, men på något sätt ändå självklart, då äldsta sonen fyller år den 20:de. Av någon konstig anledning var det ytterst viktigt för mig, med honom som liten, att han skulle få känna att hans dag var födelsedag och inte jul.. (En grej jag fick för mig bara..?!)


Idag är det dock inte lika galet längre. Främst för att sonen är äldre, men även för att jag har slutat pressat mig själv till det yttersta för något som egentligen bara spelar roll i mitt huvud.. 


Nåväl..

Snart dags för att dra sig mot jobb.. även om jag i skrivande stund.. i total tystnad.. njuter av ögonblicket jag befinner mig i. En spontan tanke säger mig att jag får alldeles för få sådana här stunder i mitt liv.. *suck* Men tröstar mig med tanken om att lugn som detta, kanske kommer senare i livet..?!


Tjo hopp. Nu måste jag gå!

Ha en underbar tisdag!


Kärlek & Ärtor!


LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2019 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards