Alla inlägg den 24 november 2013

Av Jenny-Blue - 24 november 2013 12:18


Jag står i köket och fixar, medan Charlie "leker på rummet".. Det drar ihop sig och det är snart dags för Charlie att göra sig iordning för att åka hem till kompisen..

Och så plötsligt står han bara där..


Härligt Charlie!! Och som om att han ska vara borta om 30 minuter inte räckte.. så är såklart trimmern oladdad..?!
- Känns som om vi blir sena..?!

Av Jenny-Blue - 24 november 2013 10:41

Men det är söndag.. Och imorgon är det lön.. så lite tur har jag nog ändå..?! * smile*

Så.. Vad har då denna dagen att erbjuda?!
Jonathan är på fotbollen med sin pappa.. (Han ska inte spela, men ungen är tokig i fotboll och vill ändå följa med, även om det är kallt, kallt, kallt..?!) Charlie är hembjuden till en kompis, strax efter lunch och jag och Jasmine..?! Ja, jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på..?!

Städa, hade varit bra, men ack så tråkigt!! Blir väl att vi bara softar runt istället..?! Mycket roligare att ligga på golvet och leka, än att dammsuga och plocka undan, kan jag tycka!!

Här en bild på Charlie och Jasmine, från igår, när de satt och ritade vid köksbordet hemma hos pappa, i väntan på att maten skulle bli färdig..

Just nu, sitter de inne på Jonathans rum och leker.. Jag sitter i soffan och bloggar via telefonen och dricker kaffe.. och livet känns faktiskt helt okej.. - Trots att jag inte vann några miljoner..?!!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards