Alla inlägg den 20 december 2013

Av Jenny-Blue - 20 december 2013 13:42


Dagen till ära.. dagens bild:

Av Jenny-Blue - 20 december 2013 11:03


Idag är det tio år sedan jag blev mamma för första gången.. då vår älskade Jonathan föddes! Minns fortfarande hur lycklig jag var och att jag redan då såg honom som min "anledning".. Det var pga. Jonathan, som jag gjorde mycket då.. och då menar jag inte alla sysslorna som rör ett barn.. Jonathan var min anledning till att fortsätta mitt kämpande med mina inre demoner.. för tro det eller ej, men de har funnits inom mig väldigt länge..


- Men nu ska vi inte tänka på mina inre demoner! För inte ska vi behöva 

deppa ihop idag..?! Det är ju, min älskade Jonathans födelsedag.. och han fyller TIO?!


Shit var tog åren vägen..?! Känns ju som om det var igår, som jag fick honom i mina armar för första gången.. Jag minns att jag var aningen orolig över "Den öbeskrivliga kärleken" som ett barn ger.. då jag i ärlighetens namn inte kunde känna den, så som alla hade beskrivit.. Men ganska så snart kom jag på att det var för att jag inte kände honom.. Låter kanske konstigt.. men allt eftersom dagarna gick, blev jag mer och mer kär i honom.. och snart var jag inte orolig längre.. då jag snart visste, i mitt hjärta, att han var mitt allt!! MIN ANLEDNING!


       

        

                

       

         

                         


På första fotot är Jonathan 8 månader gammal och vi hade nästan precis

flyttat in i min och Tomas första, gemensamt ägda lägenhet..

Sista fotot.. togs i augusti, nu i år, när jag och Jonathan fick en dag

tillsammans på tu man hand, inne i stan för att besöka Malmöfestivalen..

Alla foto där i mellan - ligger tidsmässigt, huller om buller.



  

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards