Direktlänk till inlägg 15 december 2014

Vissa saker rår man inte för.. Speciellt inte om man försöker hålla sig inom "ramen"..?!

Av Jenny-Blue - 15 december 2014 23:38

Vi kan nog vara helt eniga om att detta inte är en av mina mest aktiva bloggperioder, under året som har gått..?! *hihihi* Men jag kan lova er att jag är desto mer aktiv utanför skärmen..!! För poj oj oj, här händer det grejer..?! *smile*

Klockan är övermycket.. redan.. Och även om jag har tusentals saker att berätta.. (och har haft det ett bra tag) ..så måste jag ändå låta bli.. Inte för att det är hemligt på något sätt, men för att det finns en väldigt stor risk, (eller chans.. beroende på hur man vill se det..?!) ..att jag fastnar i mitt skrivande och att klockan rusar iväg.. Hipp happ hopp, så är klockan två på natten.. och så är vi där igen..?!

Det är mycket därför, som jag inte har skrivit på länge.. tyvärr.. Jag har helt enkelt tvingat mig själv att låta bli, helt pga. klockan.

Det är min vecka med barnen.. och imorgon ska vi, hela familjen, på Jonathans julavslutning med fotbollen.. Tanken (just nu) är att barnen ska vara så trötta imorgon, när vi kommer hem, att när det är läggdags så går det lite smidigare och lite fortare än vanligt.. och att jag pga. detta kommer att finns ro till att sätta mig ner och blogga lite tidigare än klockan 23..?! Men som sagt.. Detta är bara i tanken, än så länge. Själva resultatet lär vi inte få se förrän imorgon..

- Åh.. Jag har sååå mycket att berätta.. men har redan förbrukat 27 minuter på detta lilla inlägg..?! Och nu är tiden ute!! Och jag MÅSTE gå och lägga mig!!

- Tappa inte hoppet.. Jag kommer att komma tillbaka, men nu säger jag god natt!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny-Blue - 25 september 2023 19:31

  Jag har tagit bort mitt förra inlägg. Ber om ursäkt och yrkar på sinnesförvirring..  - Kärlek & Ärtor till alla!      ...

Av Jenny-Blue - 7 september 2023 23:09

  Idag har jag haft en hel rad av tänkbara rubriker att blogga om.. fram tills nu..?! Så jag skriver bara några rader om hur tacksam jag är för att jag har så fina barn. Jag är så stolt över alla tre, att jag skulle kunna spricka emellanåt.. Känner...

Av Jenny-Blue - 27 augusti 2023 13:08

  Igår var jag i Åkarp med uppdrag aniktsmålning för barn. En givande uppgift en solig lördag, för mig som pedagog och konstnär..    Man skulle kunna säga att det är den perfekta kombon..?! Även om ansiktsmålning är något helt annat än akryl ...

Av Jenny-Blue - 22 augusti 2023 22:08

  För ett halvår sedan kunde jag knappt hantera frågan. "Vad ska vi äta idag mamma?"   Idag kör jag och handlar efter jobb.. åker hem och packar in matvarorna i kylen, för att sätta mig i bilen igen och köra bort till fotbollsträningen som jag ...

Av Jenny-Blue - 16 augusti 2023 23:35

  Jag har ändrat runt lite i menyn och uppdaterat några texter.. Och jag firar att jag varit driftig som attan under dagen..    Först jobb, med start 7:30.. som jag överlevde.. ?! (Bara det är en bedrift..) Sedan lyckades jag hitta ett spec...

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards