Alla inlägg den 14 november 2011

Av Jenny-Blue - 14 november 2011 15:15


Anders kom hem till sina farföräldrar och fann sin farfar sittandes

i gungstolen på verandan - helt naken från midjan och neråt.

"Men farfar!? Vad gör du?" utropar Anders chockat.


Den gamle mannen tittar trött mot horisonten utan att ta notis om sitt barnbarn.

"Farfar? Varför sitter du här på verandan utan några byxor på dig?" frågade Anders igen.


Den gamla mannen tittade nu sakta upp på honom och svarade:

- Förra veckan satt jag här utan skjorta och då blev jag stel i nacken. Det här är din farmors påhitt..

Av Jenny-Blue - 14 november 2011 00:16


- Lite wild n' crazy -


IsaDora nr 103 - Magic Frost (vit) IsaDora nr 191 - Gothic Black (svart)



Nagellackspennor med märke - Beter:

Custom fit Nails - Färg: Blanco (vit)

Custom fit Nails - Färg: Negro (svart)


Överlack - Wet n' Wild - Clear Nail Color



Grundmåla naglarna, varannan svart o varannan vit.

För bästa resultat, måla två gånger.

Glöm inte att måla tunna lager och att låta det torka ordentligt mellan gångerna.

 

När nagellacket torkat använd pennorna.

Vita prickar på svart lack och svarta prickar på vitt lack.


Anledningen till att jag valt prickar, är mest för att göra det

lättare för mig själv, då jag valt att måla mönster även på höger hand.

Du kan så klart göra vilket mönster du vill och välja fritt om du

vill dekorera bara den ena, eller båda händerna..

 

När ditt mönster/ din dekoration har torkat avslutar du med att stryka på ett

transparant överlack.. mest för att skydda, så det håller längre..

(Jag har valt ett gammalt, men bra överlack av märke Wet n' Wild, men du tar vad du vill..)

 

- Have Fun!!



LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards