Alla inlägg den 18 november 2011

Av Jenny-Blue - 18 november 2011 23:31


  


.. som under hastiga omständigheter, plötsligt föll i

golvet och gick i 27 bitar, inkl. örat + lite splitter..


  


Brottsplatsen var på jobb..

Ersättare finns..

Nr 4 kommer inom kort!


    


  

Av Jenny-Blue - 18 november 2011 15:15


En blondin sitter och gråter på jobbet.

Hennes chef frågar vad det är och hon snyftar:

- Min mamma dog igår.

- Oj, säger chefen, det måste vara jobbigt för dig! Om du

vill får lov att ta ledigt resten av dagen.

Blondinen svarar:

- Nej, jag vill gärna jobba för att skingra tankarna på det som har hänt.


Chefen går till sitt rum. En halvtimme senare får han höra ett

förfärligt tjut från rummet intill. Chefen rusar dit och

finner blondinen storgråtandes vid telefonen.


- Vad är det som har hänt?! Frågar chefen.

- Jag fick precis ett samtal från min syster.

Hennes mamma har också dött!



Av Jenny-Blue - 18 november 2011 11:45


.. och ja, jag vet att det är en anka.. 

Av Jenny-Blue - 18 november 2011 00:00


SPARA 766 KR

*tidningens namn* 4 nr á 45 kr - 180 kr

Väska - 400 kr

2 ljuslyktor - 149 kr

Halsband - 135 kr

__________________________

TOTALT VÄRDE 864 KR


DITT PRIS 98 KR + PORTO 34:50



Okej.. Så såg reklamannonsen ut.. Och här följer mina personliga tankar om detta:


Fyra nummer av tidningen är väl helt okej.. men väskan är ju för f*n SKITFUL! Så tusan heller, att den skulle vara värd 400 spänn?!! Och ljuslyktorna ser näst intill ut som de små ljuskopparna som du kan köpa på IKEA för 2 kronor styck! Halsbandet som enligt denna annons skulle ha ett värde av 135 svenska riksdaler är en pyttemini berlock i form av ett rött hjärta på ett läderband.. åh förlåt.. MOCKAband, var det visst..

 - VARFÖR vill jag ha ett sånt??!!


Jag personligen hade uppskattat mer om de kunde skippa alla krimskrams-skit-grejer och bjuda mig på portot istället.. Ja, ja.. Det spelar ingen roll. Jag är ändå inte intresserad av tidningen..


P.S

Snälla, söta, rara, alla med socker på..

- TÄNK ER FÖR INNAN NI LÅTER ER LURAS!

 Detta var bara en tidningsprenumeration.. men det finns ju så mycket annat skit också..


Kommentera gärna       /D.S.



LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards