Alla inlägg den 31 december 2012

Av Jenny-Blue - 31 december 2012 17:30

Jag började skriva detta inlägg redan i förmiddags.. men så blev jag avbruten.. och sedan har dagen rullat på..

Jag har hunnit lunch till ungarna.. göra maränger till kvällens efterrätt.. och duscha.. Och alldeles strax ska

jag börja med maten.. Men här kommer i alla fall dagens inlägg.. Gott Nytt..


Bara några timmar kvar.. innan år 2012 går i graven och 2013 föds..


Det blir en lugn dag.. så lugn som den nu kan bli, tillsammans med tre stycken

änglatroll, som lever livet med allt vad det innebär av lek, skratt, småbråk och tårar..


Årets sista frukost, vid köksbordet, blev jag tillsammans med barnen.. och alla var på

stålande humör.. Och det vill jag nog säga att vi fortfarande har.. ett stålande humör..!

- Vi får väl se hur länge det vara.. (?) innan pojkarna råkar i luven på varandra och

"Mina Jasmine" börjar skrika över en ev. fis på tvären..?! *ha ha ha*

Nä.. Det ska nog inte vara några problem.. Det blir som det blir, men det gör ingenting..

För idag är en dag, då jag INTE tänker hispa upp mig över någonting! Lovade barnen

detta, vid frukostbordet, i morse.. och det löftet tänker jag hålla!!


Eftersom jag är ganska så säker på att jag inte kommer att skriva några fler inlägg i år..

Tänkte jag göra ett ihop-plock av året som gått i bilder..



   Det börjar först i juli då "Mina Jasmine" föddes..


        

1) Jonathan o Charlie sover i sin nya säng. 2) Pojkarna badar. 3) Bella i min säng. 4) Besök på Almviksgården.

 

       

1) Besök på Busfabriken. 2) Efterrätt - Glass med jordgubbar. 3) Min nya figur 4) Jasmine smilar för första gången.


Augusti


Mina tre Änglatroll myser i min säng..


         


         



       

 

September



       


       



     


     



   


Oktober


        


     


       


       



     


November


       


      


        


       


     


December


     


     



     


   



- Gott Nytt år Alla!


Jag ser fram mot 2013, som säkerligen kommer att bli ett kanonens år..?!

Ta hand om er, var rädda om varandra.. så ses vi 2013..


        



LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards