Alla inlägg den 20 september 2012

Av Jenny-Blue - 20 september 2012 21:26


Igår var jag och ungarna på Vellingeblomman.. och här kommer

några hemska bilder som bevis på detta.. Först ut är Jonathan:


       


Och här kommer några bilder på Charlie, vårt eget lilla monster..


       


Vi hade en jättetrevlig eftermiddag tillsammans!

Det uppstod lite komplikationer, när vi upptäckte att man

inte får ha barnvagnar med sig in till deras Halloweenutställning..

Men vi löste det, helt enkelt, genom att lämna vagnen utanför och ta Jasmine med oss in..


Charlie var lite orolig för sin syster.. som säkert skulle bli jätterädd,

eftersom hon är så liten.. men som TUR var så blev hon inte det!

Jag och pojkarna hoppade dock till en eller två gånger!


Vi åt vars en glass på caféet och pojkarna lekte en stund på gungorna..

sedan gick vi en runda till.. innan vi tittade lite på blommorna och allt annat

pyssel de har.. Deras pumpautställning var lite rolig.. Där de byggt

upp olika "gubbar" av pumpor utförandes olika aktiviteter..


Här kommer några bilder på killarna innan vi åkte hem..

   


- Så.. har ni inget att göra.. en dag.. så åk ner till

Vellingeblomman och titta på alla blodiga monster..

Utställningen vara till och med den 1 november.


- Tjingeling så länge..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards