Alla inlägg den 26 september 2012

Av Jenny-Blue - 26 september 2012 10:19


Sitter här och läser "gamla" kommentarer, mm.. både härifrån bloggen och

på facebook och blir rörd av alla fina människor jag har omkring mig!

Det kan inte uttryckas i ord hur era ord får mig att känna!!


      


Jag har alltid vetat om att jag kan skriva.. om man nu får skryta om sig själv.. *smile*

.. Men att jag genom mina små (?!) inlägg om tankar och känslor, i mitt alldagliga liv,

kan beröra och "ge någonting" till någon annan, ger mig en sådan tillfredsställelse..

Det får mig att känna ren lycka och en ärlighet som gör allt värt det!


Man ska inte blotta sig för mycket.. tänka på vad man skriver.. och vara nogrann med hur man

formulerar sig.. Allt för att inte bli trampad på tårna i framtiden.. Jag vet allt detta.. men jag kan

inte låta bli att skriva om det jag gått igenom, för jag vet att jag inte är ensam! Och om det så

"bara" är en person, en medmänniska.. som kan finna lite av sin egen styrka i det jag skriver.. gör

det hela värt det! Ibland räcker det med vetskapen i tanken, att man inte är ensam.. för att

överleva ännu en dag.. och jag är lyckligt lottad över att få vara en av de som kan ge..!


Alla ni som ger mig "feedback" på att jag faktiskt gör skillnad i era liv, stärker mig enormt!

Och jag är så tacksam för att ni tar er tiden.. för att berätta detta för mig!


      



LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards